Followers

12/12/2011

Wa benci sama lo. yayaya

Hey you. ha'ah you lah! mari sini satt. #bekeng ni. haha. stupid, bakpe mu muncul dalam hidup aku agi? mu dok puah hati nape agi? nak fight fight ke nape? meh meh. hahaha. nonsense!! pagi tadi dalam pukul 6.05pagi mu call aku kan. Wahh aku terus angkat tanpa tengok dulu beruk mane call pagi2 ni, kac0w aku tidur je. haishh. kalu aku tahu laah tu mu call, sumpah aku reject. wawawa. aku angkat, and terus mu sound macam ni IMISSSSSSSSSSSSSSSSYOOOOOOUUUUUUUUU SAYANGGG. punye laa sakit gua punya telinga. mate aku tibe2 jadi dok ngatuk dah, sebub dengar suare mu gilaa. haha. seriously, aku dah dok sayang mu. aku dah ade sipendek RASHDAN. mu minta maaf bagai tadi, wahh konon nye aku akan cair and accept mu semula kan? HEHH g tidur laa kawan. memang dok lah kan? Aku dah happy. myLOVE just for him. ehem. just just just for you MOHD RASHDAN. no more capital A. okeh done. sekian wassalam :'))

No comments:

Post a Comment