Followers

10/12/2011

Iloveyou lah





Yaww, haha hari ni aku happy gileGILE kott. haha sebab hang ngan kak Eika pendek saye :)). sumpah dok tahan hang ngan mu kak. sokmo wat aku suke, ngan aku-2 jadi terikut perangai mu hoo kak. haishh. semalam kite same-2 feelings kan kak? haha pasal ape? rahsia laa. hikhok. pahtu mu hajat nok ajak aku pergi jog pagi tu kan, tapi soriii aku wat LERE. haha :Pp. perangai mu tadi memang dokleh blah ah kak. dok malu lasum. mule-2 kite pergi saloon kan, teman mu gunting rambut, pahtu terjumpe ngan si gemuk hok kite kutuk-2 ngat selame ni. hahahahaha sumpah dok sangke kan kak, pergi mcd mu wat dok malu mu gokk suke kuatt, haha pahtu pergi pantai batu buruk mu pau budak-2 tuh suruh ambil gambar-2 kite, perangaii mu gileee. kite tengok kat mamat tuh kan kak, patut laa smart sangat rupenye awek ade doh sebelah. tapi kite dok perasan kan kak awek die ade kat sebelah. haha sian mu nok usha tapi terlepas :Pp. lastt sekali kite pergi hang kat tanjung. hahaha aku paling dok tahan bile mu dengan selambernye suruh aku snap gambar mu dengan patung-2 mainan penguin. sampaikan ade pakcik tu tanye stay kat KUALE BERANG ke, loll. haha. last nak balik kite ade buat gelang yang ukir name kite berdua kan. shoo sweett :'D . hihi .
aku malas nak upload gambar byk-2 ngat :'D
Tenss kak c0zz wat aku suke macam orang hilang ingatan^^
haha bai

No comments:

Post a Comment