Followers

18/02/2012

Blurrr. hmm

Hello guyss. Hai :) how are you today? kehkeh. Fuhhhhhhhhhhhhfuhhhfuhh bhabukk dehh Diary aku ni, kasi lap sikit ;3.. Series dah lama aku dok care menatang nim, yeahhh memang aku lama dok update natang nim means aku banyak banyak dannnn banyak banyakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk gile masaalah -..- gentle im so tireddd.
yelaaa hidup kalo takde dugaan, baik takyah hidup kan? hihi. and iyerr aku happy dengan life aku sekarang nim, happy with him. mmuuuahhhhh Loveyou sedan pendek plus keding<33.
dua bulan lebih bersama dah beratus kali kot gaduh, yang kecik boleh jadi besar. biasa la kan adat couple, takkan nak bahagia je until end kan? bosannn ah gitu.
tapi seriess makin kita gaduh, makin kuattt sayanggg nina kat sedan. dets why nina takuttt sangattt kalo kehilangan sedan -__________________-