Followers

27/12/2011

Boleh Blahhh ah mu.

yuhuuuuu. selamat petang semuanye :'D, amacam pisang goreng sedap dok? eh sedap ke? kan kan? haha. okeh, someone please please help me call a doctor. rase lubang doh hati aku ni, nak nak tengok? ha meh meh. haha nape aku ngarut sangat ni.
Kakkk ooo kakk, kalu mu takmo hang ngan aku tadi, watnape mu msg aku? mu tahu dok aku rase hati ngan mu.. yelaa kan, aku bace status mu tadi. ehh mu hang ngan adik angkat kesayangan mu dohkan. doh aku ni siap lake doh, bazir perfume aku. takpe kak, mu boleh blah ah ngan adik angkat mu hoo.
ehh bantak sangat ke kakok angkat macam mu. haktuih. #jilat tapak kaki aku please :'D .. dan hadiah mu konon mu nok bagi kat aku tu, bagi jelah kat adik mu sorang lagi hoo.. and you know what kak, mu ah kakok tbaik aku yang kedua. tapi tapi....
mu hampakan aku :( sopsopsop, mu terase ke kak? haha mapuh mu ah kak, memang aku nok mu terase pon ;) double cheese untuk mu kak.. okeh go on laaa buddies. nah ILOVEYOU utk mu datas dahi, airliur aku tu keep the ceng lah yee :* byeee